Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. A weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. Rendben
Termékek Menü

GYIK - Segíthetünk?

Cellubio.hu Webáruház - GYIK
 
Segíthetünk?

Ha az alábbi gyakran feltett kérdések válaszai között nem találja meg az Ön kérdésére a választ, keressen minket:

Kapcsolati oldalunk>>

 

 

Szállítás

 

1. Mikor kapom meg a megrendelt terméket, ha futárszolgálatos kiszállítást választottam?

Ha a megrendelését munkanapokon 12.00 óra előtt adja le és minden termék van raktáron, a megrendelést a következő munkanapon szállítja ki a futár. 12.00 óra után és nem munkanapokon leadott rendelést, ha minden termék van készleten, a rendeléstől számított 2. munkanapon szállítjuk ki.

Ha valamelyik választott termék nincsen éppen raktáron, a megrendelést a futár 3-5 munkanapon belül szállítja ki.

 

 

2. Milyen szállítási módokat választhatok?

Szállítási lehetőségek:

A Cellubio.hu webáruházban több szállítási lehetőség is rendelkezésre áll.

1. Futárszolgálat: Szállítási módok között futárszolgálatos házhoz szállításra van lehetőség, ha a legkényelmesebb és leggyorsabb megoldást szeretné, hiszen futárszolgálatos kiszállítással akár másnapra ott lehet Önnél a megrendelt csomag. A Cellubio.hu webáruházban a csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet:

2. GLS csomagpontos átvétel: Csomagját a kiválasztott GLS csomagponton veheti át. Gyors szállítási lehetőség - akár másnapra is, hiszen a munkanapon 12.00 óráig megrendelt termékeket 1-2 munkanapon belül át is veheti az Önhöz legközelebb lévő GLS csomagponton, míg ha raktáron nem lévő terméket rendel 4-5 munkanapon belül veheti át a megrendelést. Kényelmes szállítási lehetőség, hiszen Ön dönti el, hogy mikor veszi át a csomagot.

 

3. Mikor vehetem át a csomagot, ha GLS csomagpontos átvételt választottam?

A GLS csomagpontos átvétel esetén a szállítás idő ugyan olyan rövid, mint a futárszolgálatos szállítás esetén. A munkanapokon 12.00 óráig megrendelt termékeket 1-2 munkanapon belül, akár már másnapra tudjuk küldeni a kiválasztott csomagpontba, ha minden megrendelt termék van készleten.

Abban az esetben ha valamelyik termék nincs raktáron, a megrendelést 5-7. munkanapon belül lehet átvenni a kiválasztott GLS csomagponton.

Az átvétel pontos idejéről minden eseten küld értesítést email-en és sms-ben a GLS.

 

4. Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől?

A regisztrációkor, illetve a szállítási adatoknál megadott e-mail címre értesítőt küldünk, miután átadtuk csomagját a szállítást végző cégnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatosan van kérdése, akkor kérjük, hogy a szállítást végző partner cégünk központi ügyfélszolgálati számát, vagy a Cellubio.hu webáruház ügyfélszolgálatát hívja.

GLS Futárszolgálat:

Cellubio.hu:
  • Tel.: +36-30/181-84-76 - Ügyfélszolgálat
  • Email: rendeles@cellubio.hu
  • Cím: 2500, Esztergom, Malonyai utca 2.

 

5. Mit jelent a termékeknél látható Szállítás/Várható szállítás utáni dátum?

A termékeknél a Várható szállítási napot a futárszolgálattal történő szállítás esetén jelezzük.

Ez azt a legkorábbi dátumot, napot mutatja, amikor a megrendelt termékeket a legkorábban kiszállítja a futár.

 

6. Honnan tudom, hogy mikor mehetek a csomagomért a GLS csomagontra?

A GLS csomagpontos átvétel esetén minden esetben emailt küldünk, amikor a csomagot átadtuk a GLS-nek. Ezután pedig a GLS fogja Önt értesíteni emailben, amikor megérkezik az átvételi pontra a csomag.

 

Fizetés

 

1. Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

A szállítási díjak a megrendelés összegétől és a fizetési módtól függenek.

 

1. GLS csomagpontos átvétel

  • 15.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 1050 Ft.
  • 15.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft

2. Szállítás futárszolgálattal

  • 15.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség:
    • utánvétes fizetéssel: 1.050 Ft
    • bankkártyás/átutalásos fizetés esetén: 1050 Ft
  • 15.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft

 

2. Hogyan tudok fizetni a termékekért?

A Cellubio.hu webáruházban több fizetési lehetőség is rendelkezésre áll.

Fizetési lehetőségek:

  1. Utánvét: Lehet fizetni utánvéttel, amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni. Utánvétes fizetés esetén tehát a rendelés ellenértékét a futárnak vagy a csomagponton az átadónak kell kifizetni.
  2. Átutalás: Lehet fizetni átutalással, amikor is a cég bankszámlájára közvetlenül lehet utalni a rendelés ellenértékét. Ez előre utalást jelent, tehát a csomag csak akkor kerülhet feladásra, ha a megrendelés ellenértéke megérkezik a bankszámlánkra.Az átutaláshoz szükséges adatok:
    1. Kedvezményezett bankja: CIB BANK
    2. Kedvezményezett neve: Cellubio Kft.
    3. Kedvezményezett számlaszáma: 10700361-68525297-51100005
    4. A megjegyzés rovatba írja be a rendelésszámot és a megrendelő nevét.

 

3. Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt?

Átutalás: Lehet fizetni átutalással webshopunkban. Ilyenkor a cég bankszámlájára közvetlenül lehet utalni a rendelés ellenértékét. Ez előre utalást jelent, tehát a csomag csak akkor kerülhet feladásra, ha a megrendelés ellenértéke megérkezik a bankszámlánkra.

Az átutaláshoz szükséges adatok:

  1. Kedvezményezett bankja: CIB BANK
  2. Kedvezményezett neve: Cellubio Kft.
  3. Kedvezményezett számlaszáma: 10700361-68525297-51100005
  4. A megjegyzés rovatba írja be a rendelésszámot és a megrendelő nevét.

 

4. GLS csomagpontos átvételnél hogyan tudok fizetni a csomagomért?

A GLS pont átvevő helyeken a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a legtöbb átvevőhelyen bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok nemcsak szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek, hanem bankkártyával is ki lehet fizetni a megrendelt csomagot.

 

Reklamáció

 

1. Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?

Reklamációt a kapcsolat oldalon található űrlap kitöltésével, vagy az alább megadott email címre küldött e-mailben küldhet nekünk. a lehető legrövidebb időn belül igyekszik megoldani az Ön által jelzett esetet, problémát.

Kapcsolati oldalunk>>

Email: rendeles@cellubio.hu

Tel.: +36-30/181-84-76

 

2. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék?

Átvételkor feltétlenül vetessen fel jegyzőkönyvet az esetről. Kérjük, hogy minket is értesítsen a kapcsolat oldalon és az alább megtalálható e-mail címen, hogy mihamarabb orvosolni tudjuk a problémát, pótoljuk a hiányzó terméket vagy kicseréljük a sérültet.

Email: rendeles@cellubio.hu

 

3. Mi a teendő, ha nem tetszik a termék, és vissza szeretném küldeni?

Internetes vásárlás esetén a hatályos jogszabályok szerint a szerződéstől való elállással az áru átvételét követő 14 munkanapon belül élhet a vásárló. A Cellubio.hu webáruház vásárlói 30 munkanapig gyakorolhatják az elállás jogát! Az elállással kapcsolatos részletesebb információt az alábbi a Vásárlási feltételekben olvashat.

 

Rendelés

 

1. Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi történik ezután?

A hozzánk beérkezett rendeléseket e-mailben visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatjuk a vásárlót. Emailt küldünk a feldolgozás megkezdéséről, a számla kiállításáról, illetve akkor is, amikor átadjuk a lezárt csomagot a futárnak. A rendelés állapota tehát minden esetben lépésről lépésre követhető.

Ha valamilyen rendkívüli esemény történik, pl. a kiválasztott termék hiánycikk lett, erről is azonnal küldünk értesítő emailt, illetve tájékoztatjuk a további lehetőségekről is.

2. Nem tudok kosárba tenni egy terméket, mi a probléma?

Akció esetén, akciós kiszerelésű vagy limitált termékek esetén ha elfogyott az adott termék, a rendszer automatikusan letiltja a "Kosárba" gombot. Így nem engedi, hogy kosárba tegyük, megrendeljük és esetleg kifizessük azt a terméket, amelyik nincs készleten, illetve nem is lesz. mivel akcióról vagy limitált kiszerelésről van szó. Ebben az esetben csak a készleten lévő mennyiséget lehet megrendelni.

3. Miért nem tudok a terméknél a Kosár gombra kattintani?

Ha a termékeknél nem lehet a Kosár gombra kattintani, az azt jelenti, hogy a termék elfogyott és még nincs szállítás alatt, így a rendszer nem engedi annak megrendelését, esetleg kifizetését. Így jelenleg az adott terméket nem lehet megrendelni. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a termék várható rendelésével kapcsolatban. Ha a termék már szállítás alatt van, bár még nincsen készleten, a raktár állapotnál a Szállítás 4-5 munkanapon belül jelenik meg és a Kosárba helyezés is lehetséges.