Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. A weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. Rendben
Termékek Menü
0

GYIK - Segíthetünk?

Cellubio.hu Webáruház - GYIK
 
Segíthetünk?

Ha az alábbi gyakran feltett kérdések válaszai között nem találja meg az Ön kérdésére a választ, keressen minket:

Kapcsolati oldalunk>>

 

 

Szállítás

 

1. Mikor kapom meg a megrendelt terméket, ha futárszolgálatos kiszállítást választottam?

Ha a megrendelését munkanapokon 12.00 óra előtt adja le és minden termék van raktáron, a megrendelést a következő munkanapon szállítja ki a futár. 12.00 óra után és nem munkanapokon leadott rendelést, ha minden termék van készleten, a rendeléstől számított 2. munkanapon szállítjuk ki.

Ha valamelyik választott termék nincsen éppen raktáron, a megrendelést a futár 3-5 munkanapon belül szállítja ki.

FoxPost csomagautomatákra rendelt csomagok 1-3 munkanap alatt érnek az átvételi automatába.

2. Milyen szállítási módokat választhatok?

Szállítási lehetőségek:

A Cellubio.hu webáruházban több szállítási lehetőség is rendelkezésre áll.

1. Futárszolgálat: Szállítási módok között futárszolgálatos házhoz szállításra van lehetőség, ha a legkényelmesebb és leggyorsabb megoldást szeretné, hiszen futárszolgálatos kiszállítással akár másnapra ott lehet Önnél a megrendelt csomag. A Cellubio.hu webáruházban a csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet:

2. GLS csomagpontos átvétel: Csomagját a kiválasztott GLS csomagponton veheti át. Gyors szállítási lehetőség - akár másnapra is, hiszen a munkanapon 12.00 óráig megrendelt termékeket 1-2 munkanapon belül át is veheti az Önhöz legközelebb lévő GLS csomagponton, míg ha raktáron nem lévő terméket rendel 4-5 munkanapon belül veheti át a megrendelést. Kényelmes szállítási lehetőség, hiszen Ön dönti el, hogy mikor veszi át a csomagot.

 

3. Mikor vehetem át a csomagot, ha GLS csomagpontos átvételt választottam?

A GLS csomagpontos átvétel esetén a szállítás idő ugyan olyan rövid, mint a futárszolgálatos szállítás esetén. A munkanapokon 12.00 óráig megrendelt termékeket 1-2 munkanapon belül, akár már másnapra tudjuk küldeni a kiválasztott csomagpontba, ha minden megrendelt termék van készleten.

Abban az esetben ha valamelyik termék nincs raktáron, a megrendelést 5-7. munkanapon belül lehet átvenni a kiválasztott GLS csomagponton.

Az átvétel pontos idejéről minden eseten küld értesítést email-en és sms-ben a GLS.

 

4. Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől?

A regisztrációkor, illetve a szállítási adatoknál megadott e-mail címre értesítőt küldünk, miután átadtuk csomagját a szállítást végző cégnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatosan van kérdése, akkor kérjük, hogy a szállítást végző partner cégünk központi ügyfélszolgálati számát, vagy a Cellubio.hu webáruház ügyfélszolgálatát hívja.

GLS Futárszolgálat:

Cellubio.hu:
  • Tel.: +36-30/181-84-76 - Ügyfélszolgálat
  • Email: rendeles@cellubio.hu
  • Cím: 3300 Eger, Vörösmarty utca 55.

 

5. Mit jelent a termékeknél látható Szállítás/Várható szállítás utáni dátum?

A termékeknél a Várható szállítási napot a futárszolgálattal történő szállítás esetén jelezzük.

Ez azt a legkorábbi dátumot, napot mutatja, amikor a megrendelt termékeket a legkorábban kiszállítja a futár.

Ez a dátum tehát csak abban az esetben érvényes, ha Ön futárszolgálatos kiszállítást választ, és nem érvényes a Pick Pack Pontos átvételre, ahol hosszabb szállítási időre kell számítani.

 

6. Honnan tudom, hogy mikor mehetek a csomagomért a GLS csomagontra?

A GLS csomagpontos átvétel esetén minden esetben emailt küldünk, amikor a csomagot átadtuk a GLS-nek. Ezután pedig a GLS fogja Önt értesíteni emailben, amikor megérkezik az átvételi pontra a csomag.

 

Fizetés

 

1. Mennyibe kerül a házhoz szállítás?

A szállítási díjak a megrendelés összegétől és a fizetési módtól függenek.

 

1. GLS csomagpontos átvétel

  • 15.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 990 Ft.
  • 15.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft

2. Szállítás futárszolgálattal

  • 15.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség:
    • utánvétes fizetéssel: 1.490 Ft
    • bankkártyás/átutalásos fizetés esetén: 990 Ft
  • 15.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft

 

2. Hogyan tudok fizetni a termékekért?

A Cellubio.hu webáruházban több fizetési lehetőség is rendelkezésre áll.

Fizetési lehetőségek:

  1. Utánvét: Lehet fizetni utánvéttel, amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni. Utánvétes fizetés esetén tehát a rendelés ellenértékét a futárnak vagy a Pick Pack Ponton az átadónak kell kifizetni.
  2. Átutalás: Lehet fizetni átutalással, amikor is a cég bankszámlájára közvetlenül lehet utalni a rendelés ellenértékét. Ez előre utalást jelent, tehát a csomag csak akkor kerülhet feladásra, ha a megrendelés ellenértéke megérkezik a bankszámlánkra.Az átutaláshoz szükséges adatok:
    1. Kedvezményezett bankja: OTP BANK
    2. Kedvezményezett neve: Medicata Bona Kft.
    3. Kedvezményezett számlaszáma: 11741000--20182979-00000000
    4. A megjegyzés rovatba írja be a rendelésszámot és a megrendelő nevét.

 

3. Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt?

Átutalás: Lehet fizetni átutalással webshopunkban. Ilyenkor a cég bankszámlájára közvetlenül lehet utalni a rendelés ellenértékét. Ez előre utalást jelent, tehát a csomag csak akkor kerülhet feladásra, ha a megrendelés ellenértéke megérkezik a bankszámlánkra.

Az átutaláshoz szükséges adatok:

  1. Kedvezményezett bankja: OTP BANK
  2. Kedvezményezett neve: Medicata Bona Kft.
  3. Kedvezményezett számlaszáma: 11741000-20182979-00000000
  4. A megjegyzés rovatba írja be a rendelésszámot és a megrendelő nevét.

 

4. GLS csomagpontos átvételnél hogyan tudok fizetni a csomagomért?

A GLS pont átvevő helyeken a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a legtöbb átvevőhelyen bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok nemcsak szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek, hanem bankkártyával is ki lehet fizetni a megrendelt csomagot.

 

Reklamáció

 

1. Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?

Reklamációt a kapcsolat oldalon található űrlap kitöltésével, vagy az alább megadott email címre küldött e-mailben küldhet nekünk. a lehető legrövidebb időn belül igyekszik megoldani az Ön által jelzett esetet, problémát.

Kapcsolati oldalunk>>

Email: rendeles@cellubio.hu

Tel.: +36-30/181-84-76

 

2. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék?

Átvételkor feltétlenül vetessen fel jegyzőkönyvet az esetről. Kérjük, hogy minket is értesítsen a kapcsolat oldalon és az alább megtalálható e-mail címen, hogy mihamarabb orvosolni tudjuk a problémát, pótoljuk a hiányzó terméket vagy kicseréljük a sérültet.

Email: rendeles@cellubio.hu

 

3. Mi a teendő, ha nem tetszik a termék, és vissza szeretném küldeni?

Internetes vásárlás esetén a hatályos jogszabályok szerint a szerződéstől való elállással az áru átvételét követő 14 munkanapon belül élhet a vásárló. A Cellubio.hu webáruház vásárlói 30 munkanapig gyakorolhatják az elállás jogát! Az elállással kapcsolatos részletesebb információt az alábbi a Vásárlási feltételekben olvashat.

 

Rendelés

 

1. Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi történik ezután?

A hozzánk beérkezett rendeléseket e-mailben visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatjuk a vásárlót. Emailt küldünk a feldolgozás megkezdéséről, a számla kiállításáról, illetve akkor is, amikor átadjuk a lezárt csomagot a futárnak. A rendelés állapota tehát minden esetben lépésről lépésre követhető.

Ha valamilyen rendkívüli esemény történik, pl. a kiválasztott termék hiánycikk lett, erről is azonnal küldünk értesítő emailt, illetve tájékoztatjuk a további lehetőségekről is.

2. Nem tudok kosárba tenni egy terméket, mi a probléma?

Akció esetén, akciós kiszerelésű vagy limitált termékek esetén ha elfogyott az adott termék, a rendszer automatikusan letiltja a "Kosárba" gombot. Így nem engedi, hogy kosárba tegyük, megrendeljük és esetleg kifizessük azt a terméket, amelyik nincs készleten, illetve nem is lesz. mivel akcióról vagy limitált kiszerelésről van szó. Ebben az esetben csak a készleten lévő mennyiséget lehet megrendelni.

3. Miért nem tudok a terméknél a Kosár gombra kattintani?

Ha a termékeknél nem lehet a Kosár gombra kattintani, az azt jelenti, hogy a termék elfogyott és még nincs szállítás alatt, így a rendszer nem engedi annak megrendelését, esetleg kifizetését. Így jelenleg az adott terméket nem lehet megrendelni. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a termék várható rendelésével kapcsolatban. Ha a termék már szállítás alatt van, bár még nincsen készleten, a raktár állapotnál a Szállítás 4-5 munkanapon belül jelenik meg és a Kosárba helyezés is lehetséges.

Ingyenes szállítás

15 000 Ft felett

 
 

FoxPost csomagautomaták, Új, gyors, kényelmes és innovatív szolgáltatás, Kérje csomagját az Önhöz legközelebbi bevásárlóközpontban lévő csomagautomatába.

Dermaonline.hu Bioderma webáruház Bioderma termékek - OTP Bankkártyás fizetés