GYIK - Segíthetünk?
Ha az alábbi gyakran feltett kérdések válaszai között nem találja meg az Ön kérdésére a választ, keressen minket:
Szállítás
1. Mikor kapom meg a megrendelt terméket, ha futárszolgálatos kiszállítást választottam?
Ha a megrendelését munkanapokon 12.00 óra előtt adja le és minden termék van raktáron, a megrendelést a következő munkanapon szállítja ki a futár. 12.00 óra után és nem munkanapokon leadott rendelést, ha minden termék van készleten, a rendeléstől számított 2. munkanapon szállítjuk ki.
Ha valamelyik választott termék nincsen éppen raktáron, a megrendelést a futár 3-5 munkanapon belül szállítja ki.
2. Milyen szállítási módokat választhatok?
Szállítási lehetőségek:
A Cellubio.hu webáruházban több szállítási lehetőség is rendelkezésre áll.
1. Futárszolgálat: Szállítási módok között futárszolgálatos házhoz szállításra van lehetőség, ha a legkényelmesebb és leggyorsabb megoldást szeretné, hiszen futárszolgálatos kiszállítással akár másnapra ott lehet Önnél a megrendelt csomag. A Cellubio.hu webáruházban a csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet:
2. GLS csomagpontos átvétel: Csomagját a kiválasztott GLS csomagponton veheti át. Gyors szállítási lehetőség - akár másnapra is, hiszen a munkanapon 12.00 óráig megrendelt termékeket 1-2 munkanapon belül át is veheti az Önhöz legközelebb lévő GLS csomagponton, míg ha raktáron nem lévő terméket rendel 4-5 munkanapon belül veheti át a megrendelést. Kényelmes szállítási lehetőség, hiszen Ön dönti el, hogy mikor veszi át a csomagot.
3. Mikor vehetem át a csomagot, ha GLS csomagpontos átvételt választottam?
A GLS csomagpontos átvétel esetén a szállítás idő ugyan olyan rövid, mint a futárszolgálatos szállítás esetén. A munkanapokon 12.00 óráig megrendelt termékeket 1-2 munkanapon belül, akár már másnapra tudjuk küldeni a kiválasztott csomagpontba, ha minden megrendelt termék van készleten.
Abban az esetben ha valamelyik termék nincs raktáron, a megrendelést 5-7. munkanapon belül lehet átvenni a kiválasztott GLS csomagponton.
Az átvétel pontos idejéről minden eseten küld értesítést email-en és sms-ben a GLS.
4. Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől?
A regisztrációkor, illetve a szállítási adatoknál megadott e-mail címre értesítőt küldünk, miután átadtuk csomagját a szállítást végző cégnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatosan van kérdése, akkor kérjük, hogy a szállítást végző partner cégünk központi ügyfélszolgálati számát, vagy a Cellubio.hu webáruház ügyfélszolgálatát hívja.
GLS Futárszolgálat:
- Cím: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.
- Telefonszám: +36 1 802 0265 - Ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig, 8.00 - 20.00 óra között működik.
- E-mail: info@gls-hungary.com
- A már feladott csomagjával kapcsolatban itt érdeklődhet: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok
- Tel.: +36-30/445-77-33 - Ügyfélszolgálat
- Email: rendeles@cellubio.hu
- Cím: 2500, Esztergom, Malonyai utca 2.
5. Mit jelent a termékeknél látható Szállítás/Várható szállítás utáni dátum?
A termékeknél a Várható szállítási napot a futárszolgálattal történő szállítás esetén jelezzük.
Ez azt a legkorábbi dátumot, napot mutatja, amikor a megrendelt termékeket a legkorábban kiszállítja a futár.
6. Honnan tudom, hogy mikor mehetek a csomagomért a GLS csomagontra?
A GLS csomagpontos átvétel esetén minden esetben emailt küldünk, amikor a csomagot átadtuk a GLS-nek. Ezután pedig a GLS fogja Önt értesíteni emailben, amikor megérkezik az átvételi pontra a csomag.
Fizetés
1. Mennyibe kerül a házhoz szállítás?
A szállítási díjak a megrendelés összegétől és a fizetési módtól függenek.
1. GLS csomagpontos átvétel
- 15.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség 1050 Ft.
- 15.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft
2. Szállítás futárszolgálattal
- 15.000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási költség:
- utánvétes fizetéssel: 1.050 Ft
- bankkártyás/átutalásos fizetés esetén: 1050 Ft
- 15.000 Ft feletti rendelések esetén 0 Ft
2. Hogyan tudok fizetni a termékekért?
A Cellubio.hu webáruházban több fizetési lehetőség is rendelkezésre áll.
Fizetési lehetőségek:
- Utánvét: Lehet fizetni utánvéttel, amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni. Utánvétes fizetés esetén tehát a rendelés ellenértékét a futárnak vagy a csomagponton az átadónak kell kifizetni.
- Átutalás: Lehet fizetni átutalással, amikor is a cég bankszámlájára közvetlenül lehet utalni a rendelés ellenértékét. Ez előre utalást jelent, tehát a csomag csak akkor kerülhet feladásra, ha a megrendelés ellenértéke megérkezik a bankszámlánkra.Az átutaláshoz szükséges adatok:
- Kedvezményezett bankja: CIB BANK
- Kedvezményezett neve: Cellubio Kft.
- Kedvezményezett számlaszáma: 10700361-68525297-51100005
- A megjegyzés rovatba írja be a rendelésszámot és a megrendelő nevét.
3. Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt?
Átutalás: Lehet fizetni átutalással webshopunkban. Ilyenkor a cég bankszámlájára közvetlenül lehet utalni a rendelés ellenértékét. Ez előre utalást jelent, tehát a csomag csak akkor kerülhet feladásra, ha a megrendelés ellenértéke megérkezik a bankszámlánkra.
Az átutaláshoz szükséges adatok:
- Kedvezményezett bankja: CIB BANK
- Kedvezményezett neve: Cellubio Kft.
- Kedvezményezett számlaszáma: 10700361-68525297-51100005
- A megjegyzés rovatba írja be a rendelésszámot és a megrendelő nevét.
4. GLS csomagpontos átvételnél hogyan tudok fizetni a csomagomért?
A GLS pont átvevő helyeken a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a legtöbb átvevőhelyen bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok nemcsak szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek, hanem bankkártyával is ki lehet fizetni a megrendelt csomagot.
Reklamáció
1. Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?
Reklamációt a kapcsolat oldalon található űrlap kitöltésével, vagy az alább megadott email címre küldött e-mailben küldhet nekünk. a lehető legrövidebb időn belül igyekszik megoldani az Ön által jelzett esetet, problémát.
Email: rendeles@cellubio.hu
Tel.: +36-30/181-84-76
2. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék?
Átvételkor feltétlenül vetessen fel jegyzőkönyvet az esetről. Kérjük, hogy minket is értesítsen a kapcsolat oldalon és az alább megtalálható e-mail címen, hogy mihamarabb orvosolni tudjuk a problémát, pótoljuk a hiányzó terméket vagy kicseréljük a sérültet.
Email: rendeles@cellubio.hu
3. Mi a teendő, ha nem tetszik a termék, és vissza szeretném küldeni?
Internetes vásárlás esetén a hatályos jogszabályok szerint a szerződéstől való elállással az áru átvételét követő 14 munkanapon belül élhet a vásárló. A Cellubio.hu webáruház vásárlói 30 munkanapig gyakorolhatják az elállás jogát! Az elállással kapcsolatos részletesebb információt az alábbi a Vásárlási feltételekben olvashat.
Rendelés
1. Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi történik ezután?
A hozzánk beérkezett rendeléseket e-mailben visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatjuk a vásárlót. Emailt küldünk a feldolgozás megkezdéséről, a számla kiállításáról, illetve akkor is, amikor átadjuk a lezárt csomagot a futárnak. A rendelés állapota tehát minden esetben lépésről lépésre követhető.
Ha valamilyen rendkívüli esemény történik, pl. a kiválasztott termék hiánycikk lett, erről is azonnal küldünk értesítő emailt, illetve tájékoztatjuk a további lehetőségekről is.
2. Nem tudok kosárba tenni egy terméket, mi a probléma?
Akció esetén, akciós kiszerelésű vagy limitált termékek esetén ha elfogyott az adott termék, a rendszer automatikusan letiltja a "Kosárba" gombot. Így nem engedi, hogy kosárba tegyük, megrendeljük és esetleg kifizessük azt a terméket, amelyik nincs készleten, illetve nem is lesz. mivel akcióról vagy limitált kiszerelésről van szó. Ebben az esetben csak a készleten lévő mennyiséget lehet megrendelni.
3. Miért nem tudok a terméknél a Kosár gombra kattintani?
Ha a termékeknél nem lehet a Kosár gombra kattintani, az azt jelenti, hogy a termék elfogyott és még nincs szállítás alatt, így a rendszer nem engedi annak megrendelését, esetleg kifizetését. Így jelenleg az adott terméket nem lehet megrendelni. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a termék várható rendelésével kapcsolatban. Ha a termék már szállítás alatt van, bár még nincsen készleten, a raktár állapotnál a Szállítás 4-5 munkanapon belül jelenik meg és a Kosárba helyezés is lehetséges.